3 años huerteando en el Xino

(castellano debajo)

Des de l’hort del Xino et volem convidar al tercer aniversari de l’hort!

Durant aquests tres anys hem passat molta gent per l’hort, i moltes mans, caps i cors han contribuït a fer que l’hort sigui el que és ara. El dia de l’aniversari és un bon moment per retrobar-nos i, malgrat els temps que estem vivint, celebrar aquesta petita victòria de totxs nosaltres! Des dels seus inicis, va néixer per crear un nou espai lliure al barri, en el solar on hi havia hagut un centre social que va ser desallotjat. El primer any va ser temps de posar a punt la terra, apartar runes, i començar a organitzar activitats. El segon any ens va enxampar el 15M i l’assemblea del barri, i l’espai continuava donant noves collites. Aquest tercer any algunes coses s’han consolidat, d’altres han començat de nou i d’altres s’han desinflat. Però creiem que l’hort segueix sent un espai de lluita contra l’especulació i contra aquest model de ciutat que tan poc ens pertany. És un espai de proposta d’alternatives, de noves maneres de relacionar-nos entre persones del barri i amb els espais que habitem. I també un espai d’experimentació i aprenentatge col·lectiu en molts àmbits, agroecològics, pedagògics, socials.. en definitiva, un espai humà.

I estem convençudes que els propers anys continuarà passant més gent i mans, i caps i cors.

Ens faria molta il·lusió que vinguéssis a celebrar-ho amb nosaltres!!

Tercer aniversari de l’hort del Xino.
Dissabte 30 de juny de 16- 22

Bingo hortera amb petits i grans premis.
Cabaret d’espectacles: sevillanes, flamenc, cant, break dance,… tot de proximitat ravalera!
Sopar; tabulé, pizzes (estrenarem del forn de pa!), i degustació hortera de plats del món mundial! Aporta el teu plat!

Amenitzat amb una mostra fotogràfica d’aquests tres anys de vida i amb la nova infraestructura de palets de l’hort.

Felicitats a totes!

——————————

Desde el huerto del Xino te queremos invitar al tercer aniversario del huerto!

Durante estos tres años hemos pasado mucha gente por el huerto, y muchas manos, cabezas y corazones han contribuido a hacer que el huerto sea el que es ahora. El día del aniversario es un buen momento para reencontrarnos y, a pesar de los tiempos que estamos viviendo, celebrar esta pequeña victoria de todxs nosotrxs! Desde sus inicios, nació para crear un nuevo espacio libre en el barrio, en el solar donde había habido un centro social que fue desalojado. El primer año fue tiempo de poner a punto la tierra, apartar escombros, y empezar a organizar actividades. El segundo año nos pilló el 15M y la asamblea del barrio, y el espacio continuaba dando nuevas cosechas. Este tercer año algunas cosas se han consolidado, otros han empezado de nuevo y otros se han deshinchado. Pero creemos que el huerto sigue siendo un espacio de lucha contra la especulación y contra este modelo de ciudad que tan poco nos pertenece. Es un espacio de propuesta de alternativas, de nuevas maneras de relacionarnos entre personas del barrio y con los espacios que habitamos. Y también un espacio de experimentación y aprendizaje colectivo en muchos ámbitos, agroecológicos, pedagógicos, sociales.. en definitiva, un espacio humano.

Y estamos convencidas que los próximos años continuará pasando  más gente y manos, y cabezas y corazones.

Nos haría mucha ilusión que vineras a celebrarlo con nosotros!!

Tercer aniversario del huerto del Xino.
Sábado 30 de junio de 16- 22

Bingo hortera con pequeños y grandes premios.
Cabaret de espectáculos: sevillanas, flamenco, canto, break dance,… todo de proximidad ravalera!
Cenar; *tabulé, pizzas (estrenaremos del horno de pan!), y degustación *hortera de platos del mundo mundial! Aporta tu plato!

Amenizado con una muestra fotográfica de estos tres años de vida y con la nueva infraestructura de palets del huerto.

Felicidades a todas!

Acerca de Hort Del Xino

Huerto Urbano creado en junio del 2009 en un solar abandonado del Raval, Barcelona. Iniciativa colectiva de vecinxs del barrio, se quiere crear un espacio abierto, dedicado principalmente a la creación y al cuidado de un huerto comunitario, para contrarestar la falta de espacios verdes en la zona. Ver todas las entradas de Hort Del Xino

Una respuesta a «3 años huerteando en el Xino»

Deja un comentario